Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

Δυο ευχές και μια ευχούλα

μετά από το κάλεσμα του Παράλληλου φίλου μου, και δίχως έμπνευση για κάτι βαθύτερο ούτε στάλα , είπα να εγκαινιάσω τη νέα μου σύνδεση στο διαδίκτυο (μετά από κόπους και βάσανα και αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα σε κέντρα εξυπηρέτησης (?) πελατών) με την ευχή...για μένα, να βρω την ευτυχία, εμένα ή κάποια άλλη.
για τους άλλους, να έχουν υγεία και υπομονή.
για τους οχτρούς,να μην αντέχουν ούτε εμένα ούτε τους άλλους.


και να καλέσω με τη σειρά μου την Ανέφελη που καιρό έχω να τη δω και μου έλειψε...

2 σχόλια:

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

θενκ γιου κοριτσάρα! Με γεια τη σύνδεση, καλό λιώσιμο ;-)

Χαρά μου και να παίξω και να βρεθούμε. Στο εξής θα είμαι πιο χαλαρή και... διαθέσιμη ως προς τη χρήση των βραδινών μου ωρών. Δες το πρόγραμμά σου και μου λες.

Καλή δύναμη ως τότε!

παράλληλος είπε...

Η ευτυχία σε έξυπνους ανθρώπους είναι το πιο σπάνιο πράγμα που ξέρω, είπε ο Ernest Hemingway.

Με βάση αυτό, εύχομαι να εισαι εξαίρεση. Αλλιώς να ευχηθώ για IQ...