Μιλώ -V- (μόνη μου)

-δουλεύεις;
-όχι πολύ
-τι πρέπει να καταλάβω τώρα εγώ με το ''όχι πολύ'';
-ότι είμαι διαθέσιμος τόσο όσο πρέπει.
-α μάλιστα! να σου πω κάτι…βαρέθηκα τα πρέπει…
-γκρίνια…
-ναι. γεγονός.
-θα μπορούσαμε να τα πούμε το απόγευμα κατά τις 6 που θα έχω χρόνο;
-λυπάμαι αλλά τότε δεν θα έχω χρόνο εγώ.
-οκ.
-τέλοσπαντων. ας είναι. καλό σου απομεσήμερο το λοιπόν.
-επίσης!
-το βαρέθηκα αυτό το ’’επίσης’’. Κι ακόμα περισσότερο τη δήθεν άνετη απάντηση που θα πρέπει να σου δώσω μετά εγώ. εκείνο το υποκριτικό ‘’να ΄σαι καλά!’’.
-μωρό…έχεις όρεξη;
-………
-πλάκα κάνω! έλεος! γκρινιάρα!
-ναι! είμαι. ποτέ δεν προσπάθησα να προσποιηθώ πως είμαι κάτι άλλο. αν εσύ δεν το αντέχεις είναι άλλο θέμα.
-καλά. δεν μπορώ να μιλήσω τώρα. σεβάσου το.
-καλώς. καλό σου απόγευμα.
-επίσης! ξέρω ξέρω, να ‘μαι καλά…
-δεν μπορείς να μιλήσεις τώρα. σεβάσου το.
-μα…
-τουτ τουτ.....

Σχόλια

Ο χρήστης παράλληλος είπε…
Μαζί μιλάμε και χώρια κουβεντιάζουμε...
Ο χρήστης παράλληλος είπε…
Τελικά ούτε μόνη σου, φαίνεται ότι, μιλάς...

Κι εμείς που σε αγαπήσαμε;...
Εμείς που αραχνιάσαμεsittin' on the dock of the bay ;...
Ο χρήστης Monaliza είπε…
''κι εσεις που μ 'αγαπήσατε
κι εγώ που μ' αγαπάω
γι' αλλού ο χρόνος μ'ηθελε
κι εγώ αλλού γυρνάω....''
Monaliza

...................
...................
...................
...................
Ο χρήστης όλα θα πάνε καλά... είπε…
Μπλέξαν οι γραμμές μας...
Και μαζί και μόνος,ίδιος είναι ο πόνος...
Αυτούς τους στίχους από 2 τραγούδια μου ήρθαν στο μυαλό,διαβάζοντας αυτό το ποστ.
Α,και ένα άλλο,που λέει:"το Σάββατο μπορείς; -και η απάντηση:Όχι,όχι".Είναι ένα ζευγάρι που δε βρίσκει χρόνο ποτέ να συναντηθεί.
Ο χρήστης Monaliza είπε…
*όλα θα πάνε καλά καλώς ήρθες στο κατάστρωμα! μόλις απλώσα μπουγάδα... ρούχα μαζί που πλύθηκαν κι έχουνε γίνει ροζ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

όταν, τότε θα είμαι εδώ. πάντα.

''. . . C'est passé . . .''