Πονοκέφαλος...


...ξαναχτυπά την πόρτα μου.

Πείτε του να φύγει.

Σχόλια

Ο χρήστης ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε…
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΟΥ...ΤΞΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ...ΕΛΠΙΖΩ Η ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...
Ο χρήστης Argy είπε…
egw ti na pw! ka8e mera sigoura mia fora...edw kai 3xronia...akoma sto giatro paw........
Ο χρήστης ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε…
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ Σ'ΕΠΙΣΚΕΥΘΗΚΕ ΞΑΝΑ....ΤΟΥ'ΠΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ...ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ...
Ο χρήστης Monaliza είπε…
Φαντασιόπληκτε και Argy

ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας..
το παλεύω,με ή χωρίς τη φίλη μου παρακεταμόλη.

καλώς ορίσατε στην συντροφιά!
Ο χρήστης Argy είπε…
aaaaxxx ex8es se 8ymi8ika monaliza....eixa enan aforito ponokefalo oli ti mera! gia akomi mia fora !!!
elpizw na pira ton diko sou:)
Ο χρήστης Monaliza είπε…
*Argy μπα.. ο δικός μου έχει copyright! :-)
Ο χρήστης ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε…
ΔΕΝ ΜΠΟΡΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ...ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΗΔΗ ΛΙΓΟ...ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ...
Ο χρήστης Monaliza είπε…
βρε μανία με τον πονοκέφαλο...
Ο χρήστης Argy είπε…
Allakse post...
Ο χρήστης Monaliza είπε…
άλλαξα.
Ο χρήστης persona non grata είπε…
Άμα σου χτυπάει την πόρτα, κάνε ότι λείπεις!
Ο χρήστης παράλληλος είπε…
Μ' έπιασε πονοκέφαλος με τα κεφαλαλγικά σχόλια...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

όταν, τότε θα είμαι εδώ. πάντα.

''. . . C'est passé . . .''