Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2007

Πονοκέφαλος...


...ξαναχτυπά την πόρτα μου.

Πείτε του να φύγει.

12 σχόλια:

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΟΥ...ΤΞΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ...ΕΛΠΙΖΩ Η ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...

Argy είπε...

egw ti na pw! ka8e mera sigoura mia fora...edw kai 3xronia...akoma sto giatro paw........

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ Σ'ΕΠΙΣΚΕΥΘΗΚΕ ΞΑΝΑ....ΤΟΥ'ΠΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ...ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ...

Ευτυχία είπε...

Φαντασιόπληκτε και Argy

ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας..
το παλεύω,με ή χωρίς τη φίλη μου παρακεταμόλη.

καλώς ορίσατε στην συντροφιά!

Argy είπε...

aaaaxxx ex8es se 8ymi8ika monaliza....eixa enan aforito ponokefalo oli ti mera! gia akomi mia fora !!!
elpizw na pira ton diko sou:)

Ευτυχία είπε...

*Argy μπα.. ο δικός μου έχει copyright! :-)

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΔΕΝ ΜΠΟΡΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ...ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΗΔΗ ΛΙΓΟ...ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ...

Ευτυχία είπε...

βρε μανία με τον πονοκέφαλο...

Argy είπε...

Allakse post...

Ευτυχία είπε...

άλλαξα.

persona non grata είπε...

Άμα σου χτυπάει την πόρτα, κάνε ότι λείπεις!

παράλληλος είπε...

Μ' έπιασε πονοκέφαλος με τα κεφαλαλγικά σχόλια...